dilluns, 6 de febrer de 2012

Madrid

El trobaré, a ell, al que em faci deixar de pensar en qualsevol altre. Si, si, és així: en algun moment m'adonaré que en cap moment em caldrà pensar en cap altre tio per suplir les seves carències: Però ara és massa aviat per identificar-lo si hi és, i si no hi és també.
Sí, això m'ho ha fet pensar l'Ángel. Pensava que era diferent, però no pensava que pogués despertar sensacions diferents en mi de tot el que havia sentit fins ara. Tot ha estat molt tènue, però tinc esperances de tornar a SENTIR, si és que mai havia SENTIT (jo crec que amb el Santi alguns moments). Si mai hi torna a haver un Santi a la meva vida, no li tornaré a fer el mateix que vaig fer al primer. Tant ell com jo ens ho mereixem. I Ángel m'ha fet sentir coses molt especials i que mai havia sentit. I sigui el que sigui, significa alguna cosa, significa alguna cosa que he d'estimar i tinc ganes d'estimar; aquí, allà o a milers de quilòmetres de distància. M'és igual, ell és capaç de fer-me sentir.

I no he acabat, ara toca uns fragments d'Albert Espinosa, bé, d'una novel·la d'Albert Espinosa. Per primer cop a la meva vida algú ha dit això per mi; potser al final el sexe no mou una merda, el sexe no mou el món, o com a mínim, no em mou a mi i a algú més: aquell capaç d'emocionar-se amb això (bé, la paraula emocionar-se no és la correcta, però tan se val):


"La gente olvida que debe pedir caricias y besos. No pienses nunca que ese es el coto de tu pareja del momento. Ojalá entendieras que hay que despenalizar acciones que se relacionan con el sexo".


"Una caricia, un beso, solicitar el calor de una mano en el ombligo no deben ir acompañados con el sentimiento de que eso provocará o derivará en sexo".


"Un abrazo no debe ser de diez segundos, ni de treinta, puede durar ocho minutos si es necesario. Acariciar un cuerpo no debe suponer siempre sexo. Debes apreciar la caricia como parte de tu vida. Despenalizarla en tu vida."


"Al igual que ríes del chiste de alguien y aceptas que sus palabras generen en ti un sentimiento de felicidad, tampoco debes tener decirle a alguien que su piel, sus ojos, su boca... te generaran otro sentimiento. Hay que despenalizar acciones del sexo, llevarlas a la vida real, a la cotidianidad y jamás enlazarlas con el sexo, si no con el vivir".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada